Δωρεάν διάγνωση βλάβης Laptop

δωρεάν διάγνωση laptop

Χωρίς Κόστος!

Δεν χρεώνουμε με διάγνωση βλάβης laptop. Μπορείτε να μας φέρετε το laptop σας να το διαγνώσουμε ΔΩΡΕΑΝ χωρίς καμία υποχρέωση απο εσάς.

Σε εμάς πληρώνετε μόνο την επισκευή laptop και πάντα μετά απο δική σας έγκριση για το κόστος επισκευής laptop.

Χωρίς δεύτερη σκέψη φέρτε μας το χαλασμένο laptop σας για να σας πούμε αν φτιάχνεται και με τι κόστος. Η διάγνωση θα είναι ΔΩΡΕΑΝ :)

Η διάγνωση βλάβης παρόλο που φαινομενικά όλοι θεωρούν ότι είναι κάτι απλό στην πραγματικότητα δεν είναι. Είναι η βάση μιας επιτυχημένης ή όχι επισκευής .

Ένας από τους λόγους που οι περισσότερες εταιρείες επισκευών χρεώνουν για τη διάγνωση βλάβης ενός υπολογιστή ή laptop  είναι ο απαιτούμενος χρόνος ο οποίος καταναλώνεται ώστε να μπορέσει ο τεχνικός να φτάσει στο συμπέρασμα για την αιτία της βλάβης.

Είναι σύνηθες ειδικά στις επισκευές laptop ο διαγνωστικός έλεγχος να καταλήγει πολλές φορές σε βλάβη μητρικής η οποία είτε είναι δύσκολο να επισκευαστεί είτε έχει πολύ μεγάλο κόστος επισκευής. Το αποτέλεσμα στις δύο περιπτώσεις είναι η μη επισκευή και για το λόγο αυτό οι περισσότερες εταιρείες έχουν μία ελάχιστη χρέωση για τις εργατοώρες που χρειάστηκε να ασχοληθεί ο τεχνικός.

Προφανώς ο ίδιος κανόνας ισχύει και για μας με μία διαφορά. Η διαφορά είναι ότι συνήθως μπορούμε να επισκευάσουμε και τις πολύ σοβαρές βλάβες  και οι χρεώσεις μας είναι απόλυτα λογικές σε τέτοιο βαθμό ώστε να είναι συμφέρουσα η επισκευή. Για αυτούς τους δύο λόγους έχουμε αποφασίσει ότι δεν θα χρεώνουμε με κόστος διάγνωσης βλάβης πελάτες μας.

 
Πως γίνεται η διάγνωση βλάβης?
 

Η διάγνωση βλάβης είναι για μας μία μεγάλη τεχνική διαδικασία η οποία αποτελείται από συγκεκριμένα στάδια.

Κατά την παραλαβή του laptop ο πελάτης μας δηλώνει την υπάρχουσα βλάβη και ο τεχνικός μας  ζητάει ένα ιστορικό του λάπτοπ με τις πιθανές βλάβες και οποιαδήποτε άλλη επέμβαση έχει πραγματοποιηθεί στο παρελθόν. Είναι βασικό να γνωρίζουμε όλες τις επεμβάσεις που έχουν γίνει στο laptop κατά το παρελθόν  ώστε να έχουμε μία συνολική εικόνα για την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το laptop όπως επίσης και για τις πιθανές αιτίες από τις οποίες μπορεί να προκλήθηκε η βλάβη.

Στο επόμενο στάδιο της διάγνωσης γίνεται ένας έλεγχος των επιμέρους εξαρτημάτων του laptop όπως για παράδειγμα φορτιστές, μπαταρίες, πληκτρολόγια, θύρες φόρτισης, θύρες usb, επίσης και η γενική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το laptop.

Εάν το πρόβλημα του laptop είναι πρόβλημα μητρικής,  για παράδειγμα αιτία βλάβης “δεν ανοίγει το laptop”, τότε Η διάγνωση Περνάει στο επόμενο στάδιο στο οποίο γίνεται έλεγχος στη μητρική (motherboard). Ο έλεγχος της μητρικής έχει πάρα πολλά στάδια Και εξαρτάται Βεβαίως και από την αναφερθείσα βλάβη.

Πρέπει να πούμε επίσης ότι οι υπολογιστές δεν είναι αυτοκίνητα στα οποία μπορούμε να συνδέσουμε ένα διαγνωστικό μηχάνημα και το μηχάνημα να μας βγάλει την αιτία της βλάβης. Στους υπολογιστές η διάγνωση γίνεται κατά κύριο λόγο με βάση την εμπειρία του τεχνικού και κατά δεύτερο λόγο με βάση τεχνικά σχεδιαγράμματα,  βάσει των οποίων ο τεχνικός ελέγχει για να εντοπίσει την αιτία της βλάβης. Είναι μία χρονοβόρα διαδικασία η οποία απαιτεί εμπειρία και εξειδίκευση.

Για παράδειγμα μία βλάβη σε μια “γραμμή” πάνω στην μητρική η οποία φαίνεται μόνο με μικροσκόπιο δεν υπάρχει διαγνωστικό μηχάνημα που να μπορεί να την εντοπίσει αυτόματα.

Σε περιπτώσεις προβλημάτων σκληρών δίσκων, μνήμης, οθόνης κ.α, Ακολουθούνται αναλόγως την περίπτωση συγκεκριμένα στάδια διάγνωσης τα οποία θα μας αποδώσουν την αιτία και το κόστος αποκατάστασης.

Αφού ο τεχνικός μετά τους ελέγχους έχει καταλήξει στο πιθανό πρόβλημα το οποίο ευθύνεται για τη μη σωστή λειτουργία του υπολογιστή καταγράφει το πρόβλημα και προχωράει στην κοστολόγηση της βλάβης. Η κοστολόγηση της βλάβης περιλαμβάνει το κόστος των εξαρτημάτων αλλά και το κόστος της εργασίας που απαιτείται για την επισκευή του laptop.

Το ιστορικό της διάγνωσης και της επισκευής καταχωρείται στο σύστημά μας έτσι ώστε να υπάρχει καρτέλα επισκευών για το laptop ή τον σταθερό υπολογιστή σας για μελλοντική χρήση. 

Ανά πάσα στιγμή στο μέλλον προκύψει κάποιο πρόβλημα μπορούμε να ανατρέξουμε στο ιστορικό επισκευών του συγκεκριμένου υπολογιστή. Στο σύστημά μας επίσης καταχωρείται και ο χρόνος εγγύησης της επισκευής σας έτσι ώστε σε περίπτωση μελλοντικής βλάβης, το σύστημα μας ενημερώνει αυτόματα ότι η συσκευή σας βρίσκεται εντός εγγύησης επισκευής.

Τι γίνεται αν το laptop το έχω πάει και αλλού χωρίς αποτέλεσμα?

Είναι βασικό να γνωρίζουμε επίσης αν το laptop έχει πάει και σε άλλο κέντρο επισκευών για διάγνωση ή απόπειρα επισκευής. Αυτό είναι πολύ βασικό να το γνωρίζουμε.

Σαφώς η πιθανότητα επιτυχούς διάγνωσης ή ακόμη περισσότερο επισκευής μειώνεται. Όχι γιατί κάποιος άλλος απλά το "είδε" αλλά δεν έκανε τίποτα, αλλά γιατί στο 99% των περιπτώσεων έχει γίνει αποτυχημένη απόπειρα επισκευής. Αυτό σημαίνει για εμάς ότι πέραν της αρχικής βλάβης που είχε το laptop τώρα είναι πιθανόν να έχει πολλές περισσότερες.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν διώχνουμε τους πελάτες μας που θέλουν μια γνώμη από εμάς, απλά τονίζουμε την δυσκολία μετά από μια αποτυχημένη επισκευή. Υπάρχουν φυσικά περιπτώσεις πελατών μας που επισκεύασαν σε εμάς το laptop τους αφού ήδη το είχαν πάει σε 2-3 άλλα κέντρα επισκευών.

 

Πολιτική Δωρεάν Διάγνωσης

Η Δωρεάν διάγνωση απευθύνεται μόνο σε ολοκληρωμένα μηχανήματα και όχι σε εξαρτήματα, π.χ. μνήμες, δίσκους CPU, σκέτη μητρική κλπ. Ο πελάτης μπορεί να μας φέρει τον υπολογιστή του και εφόσον αυτό είναι εφικτό να γίνει η διάγνωση της βλάβης.  Δεν παραλαμβάνουμε δηλαδή μεμονομένα μέρη όπως π.χ. μια μνήμη για να δούμε αν λειτουργεί. Η διάγνωσή μας συνοδεύεται εφόσον αυτό είναι εφικτό με την κοστολόγηση της βλάβης και η επισκευή γίνεται μετά απο έγκριση του πελάτη. 

Ο σκοπός της διάγνωσης είναι ο πελάτης να λάβει γνώση για την έκταση της βλάβης, για το κατα πόσο είναι επισκευάσιμη και με ποιο κόστος. Η διάγνωση της βλάβης επίσης όταν αφορά προβλήματα μητρικής και γενικότερα σύνθετα προβλήματα, γίνεται σύμφωνα με τους χρόνους που ορίζει η κάθε επισκευή (συνήθως 1-2) ημέρες και σε καμία περίπτωση την ώρα της παράδοσης του μηχανήματος.  

 

Για πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία επισκευής πατήστε ΕΔΩ

Για πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία αποστολής του laptop με courier πατήστε ΕΔΩ

Για πληροφορίες σχετικά με με την εγγύηση επισκευής πατήστε ΕΔΩ

Πίσω στην αρχική   Πληροφορίες

 

Επισκευές Laptop

Είστε στο σωστό μέρος για την επισκευή του υπολογιστή σας και του Laptop σας.

Είμαστε εξειδικευμένο SERVICE σε όλες τις μάρκες laptop και διαθέτουμε μεγάλη γκάμα ανταλλακτικών και εξαρτημάτων για το laptop σας.

Επισκευάζουμε απο μια πολύ μικρή βλάβη μέχρι και πολύ δύσκολες βλάβες της μητρικής πλακέτας. Καμένη μητρική, πρόβλημα bios, κάρτα γραφικών, πρόβλημα σκληρού δίσκου, αλλαγή οθόνης, αλλαγή πληκτρολογίου, αναβάθμιση ταχύτητας του laptop, ανάκτηση δεδομένων απο σκληρό δίσκο και όλες τις πιθανές βλάβες, είμαστε εδώ για εσάς!

Κάποιες από τις μάρκες που είμαστε εξειδικευμένοι και αναλαμβάνουμε είναι:

  • Επισκευή Acer
  • Επισκευή Asus
  • Επισκευή Apple
  • Επισκευή Hp
  • Επισκευή Compaq
  • Επισκευή Dell
  • Επισκευή Lenovo
  • Επισκευή Toshiba
  • Επισκευή Sony vaio
  • Επισκευή Fujitsu
  • Επισκευή Lg
  • Επισκευή MSI
  • Επισκευή Packard Bell
  • Επισκευή Turbox

Παρέχουμε service και ανταλλακτικά για όλα τα μοντέλα.

Για οποιαδήποτε ερώτησή σας καλέστε μας

Αμπελόκηποι Αθήνα, Λ. Κηφισίας 44, 11526 τηλ. 2107790014

Product added to wishlist
Product added to compare.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie για να

διευκολύνει την παροχή των υπηρεσιών.

Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου,

αποδέχεστε τη χρήση των cookie